חיים, בריאות או סיעוד? הביטוחים שמבטחים את החיים שלכם

מלאו פרטים וקבלו
הצעת ביטוח:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ביטוח חיים בריאות או סיעוד?

החיים הם ה"נכס" החשוב ביותר שלנו, לידם הכל באמת מתגמד. לכן, ברור מדוע אין לנו ברירה אלא לשמור עליהם. מה שעוד מומלץ לנו לעשות הוא פשוט להיערך מראש לכל תרחיש אפשרי, כולל של פציעה, מחלה קשה או אפילו מוות, חס וחלילה. שורה ארוכה של ביטוחים מאפשרים לנו להגשים את המטרה הזו, ובכך לספק שקט נפשי לנו ולקרובים לנו ביותר. אנחנו נתייחס כאן לשלושה ביטוחים מרכזיים וחשובים מאד.

ביטוח חיים

ביטוח חיים, כשמו כן הוא, מעניק לנו כיסוי במקרים של פגיעה חמורה בבריאות שלנו, כולל מוות בטרם עת. במקרה החמור של מות המבוטח, הביטוי יאפשר לשאיריו לקבל פיצוי כספי שאמנם לא יקל עליהם את ההתמודדות הנפשית עם האובדן – אבל כן יעניק להם רשת ביטחון כלכלית לאורך זמן.

ביטוח החיים כולל סעיפים אחרים המעניקים פיצוי וכיסוי ביטוחי במצבים של פגיעה גופנית, שמביאה מצידה לפגיעה בכושר או אפילו ביכולת ההשתכרות שלנו. את הביטוח ניתן להרחיב כך שיעניק פיצויים במקרים של נכות ומחלות קשות, לדוגמא.

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות הוא פוליסה חיונית נוספת, שנדרשת פשוט מכיוון שביטוח הבריאות הממלכתי לא זכאים תושבי ישראל רחוק מלהיות מספק בהתרחש פגיעה גופנית משמעותית. ביטוח הבריאות הפרטי למעשה מרחיב את רשימת השירותים הרפואיים שאנחנו יכולים לקבל, תמורת תשלום דמי הביטוח. בין השאר, מדובר כאן על טיפולים וניתוחים, סבסוד תרופות, השתלות, אבחונים ועוד.

סכומי הכסף שעומדים במקרה הזה על כף המאזניים הם משמעותיים במיוחד, ומאפשרים לנו לעמוד בכבוד בהוצאות הכלכליות העצומות לאחר פגיעות גופניות חמורות.

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי מתייחס לתרחיש שרבים מאיתנו מדחיקים, אבל המציאות היא שכל אחד צפוי להגיע למצב הזה בשלב זה או אחר של חייו: פגיעה פיזית או קוגנטיבית שפוגעת ביכולת להתנהל באופן עצמאי. הביטוח הסיעודי מאפשר לאנשים שהוגדרו כסיעודיים על פי הפרמטרים של מבחן ADL לקבל סיוע כספי, במסגרת של סכום חד פעמי או גמלת סיעוד חודשית. לא כל אדם חייב לרכוש את הפוליסה הזו בשלבים המוקדמים של חייו, אבל בשלב מסוים כן מומלץ לחשוב עליה במלוא הרצינות.